Accueil du Blog > Musique >> > Justin Timberlake Andy Samberg Mother Lover

Justin Timberlake Andy Samberg Mother Lover



Clip Justin Timberlake Andy Samberg Mother Lover
Paroles Mother Lover

Andy Samberg
: Oh dang..

Justin Timberlake : What is it dawg?

Andy S. : I forgot its Mothers Day.

Justin T.: Didnt get a gift for her.

Andy S. : Other plans got in the way.

Shell be so dissappointed.

Justin T.: Damn I forgot it too.

Andy S. : This could have been avoided.

Both: What the hell are we gonna do?

Justin T.: My moms been so forlorn

Ever since my daddy left.

Andy S. : COLD

Justin T.: No one to hold her tight

Life has put her to the test.

Andy S. : I know just what you mean,

my moms been so sad and gray

Justin T.: Word

Andy S. : My dad cant satisfy her in the bedroom ever since he passed away.

Both: Hold up.

Andy S. : You thinkin what Im thinkin?

Justin T.: Im thinkin Im thinkin too

Both: Slow up

Andy S. : What time is it dawg?

Justin T.: Its time for a switcharoo

Both: We both love our moms, women with grown women needs

I say we break em off

Show em how much they really mean

cause Im a Mother Lover

youre a Mother Lover

We should fuck each others mothers

Justin T.:Fuck each others moms

Youve seen that place that you came out as a baby

aint no doubt that shit is crazy

Fuck each others moms

Both:

cause every Mothers Day needs a Mothers Night

If doing it is wrong, I dont wanna be right

Im callin on you cause I cant do it myself

to me youre like a brother, so be my mother lover

Andy S. : Im layin in the cut waitin for your mom

clutchin on this lube and roses

Justin T.: I got my digital camera, Im gonna make your momma do a million poses

Andy S. : They will be so surprised

Justin T.: We are so cool and thoughtful

Andy S. : Cant wait to pork your mom

Justin T.: Im gonna be the syrup, she can be my waffle

Both:Showd up

Justin T.: My mother loves bubble bath with chamomile

Both: Straight up

Andy S. : Give it to my mom d – d- d – d- d – d – doggystyle

Both: This the perfect plan

For a perfect Mothers Day

They have to rename this one

All up under the covers day

Cause Im a Mother Lover

youre a Mother Lover

We should fuck each others mothers

Justin T.:Fuck each others moms

Ill push in their place

where you came out as a baby

aint no doubt that shit is crazy

Fuck each others moms

Andy S. :Break it down

It would be my honor to be your new step-father

Justin T.: It would be my honor to be your new step-father

Andy S. :Ill let you do my mother

make me another brother

and Im gonna do your mother

Ill never use a rubber

Justin T.: OH

cause every Mothers Day needs a Mothers Night

If doing it is wrong, I dont wanna be right

Im callin on you cause I cant do it myself

to me youre like a brother, so be my mother lover

They blessed us both with the gift of life

She brought you in this world so Im a sex her right

This is the second best idea that weve ever had

The choice can be no other

Be my mother lover

Article rédigé par

14 mai 2009 - Catégorie : Musique
Mots clés : // // //

Commentaires

6 Commentaires


wasa a commenté le 14 mai 2009 à 16 h 58 min // #1

C’est quoi ce truc de fou :p

rfdtd a commenté le 14 mai 2009 à 18 h 12 min // #2

lol
Du grand n’importe quoi!!

PiX a commenté le 15 mai 2009 à 15 h 33 min // #3

J’adore :)

Joe, t’as pas un MP3 de meilleure qualité à partager des fois ?

Non c’est le mp3 tiré de l’émission. Je ne sais pas s’ils ont sorti un single ;)

PiX a commenté le 16 mai 2009 à 6 h 59 min // #5

Ok dommage.

La bande son du clip est mieux que les MP3 que je trouve.

Merci quand même.

Fuchikoma a commenté le 19 août 2009 à 10 h 32 min // #6

Mother Lover VOSTFR HD
http://www.megavideo.com/?v=I9DG...

Les chansons des Lonely Island sous titré en français.
http://www.myvideo.be/news.php?r...